Pages Menu
Categories Menu

Dodane przez on sie 2, 2017 in Druk, Reklama |

Jak opakowanie skutecznie przekona klienta do zakupu?

Jak opakowanie skutecznie przekona klienta do zakupu?

Powiadają, by nie sądzić książki po okładce, lecz co robi zdecydowana większość nabywców?

Wystarczy wejść do dowolnego sklepu i poobserwować ich zachowania. Bardzo często zdarza się tak, że to w sklepie klient dopiero zwraca uwagę na dany produkt. Może widział już jego reklamę w telewizji, czytał w prasie, bądź słyszał opinię na temat tego produktu od znajomych. Teraz chce na żywo zobaczyć, dlaczego tak wszyscy zachęcają go, albo ją, aby to nabyć.

Opakowanie musi spełniać wiele funkcji. Do podstawowych z nich możemy zaliczyć na przykład umożliwienie bezpiecznego transportu, magazynowania, czy ochronę towaru przed uszkodzeniem. W pierwszym etapie produkcji i dostawy produktu do sklepów, zwykły szary karton w zupełności spełni takie wymagania.
Co sprawi, że klient podejmie decyzję o zakupie danego towaru?

To dobrze zaprojektowane opakowanie, może stanowić ostatnią najbardziej skuteczną perswazje.
We współczesnym świecie za sukces sprzedaży danego produktu, czy usługi odpowiada wymyślona, zaplanowana strategia marketingowa. Idealnie zaprojektowane opakowanie, które skutecznie przekona ostatniego niezdecydowanego klienta, by właśnie kupił ten, a nie inny produkt, może stanowić kamień milowy między własną firmą, a konkurencją. Wyszukaj projekty opakowań w Warszawie  i zdobądź przewagę.