Pozycjonowanie lokalne – bardziej efektywne.
O tym, by zapewnić swojej stronie firmowej jak najlepszą widoczność w wyszukiwarkach internetowych wie prawie każdy właściciel firmy. Jednak na co głównie trzeba zwrócić uwagę przy pozycjonowaniu?
Chodzi tu, przede wszystkim o rodzaj i obszar działalności przedsiębiorstwa. Mechanik samochodowy, czy kosmetyczka, którzy działają w danej lokalizacji potrzebują, aby być widocznym szczególnie dla klientów, tej miejscowości. Aby jeszcze bardziej ułatwić to zadanie, Google utworzyło mechanizm, który na podstawie lokalizacji użytkownika potrafi mu zasugerować miejsca znajdujące się w jego otoczeniu.
Pozycjonowanie lokalne czyli pozycjonowanie przez ściśle określone słowa kluczowe, związane z daną lokalizacją, może dać dużą przewagę nad lokalną konkurencją na rynku
W wyżej wymienionym przypadku mechanika czy kosmetyczki, najlepszym wyborem okazać się może pozycjonowanie lokalne. Przykładowo, jeśli dany warsztat samochodowy, czy kosmetyczka realizuje swoje usługi na terenie Legnicy, z pewnością najlepszym działaniem będzie pozycjonowanie strony firmowej lokalnie. Czyli w tym przykładzie, pozycjonowanie w Legnicy.
Najnowsze komentarze