Czy warto zainwestować w roll up?
Roll up można inaczej nazwać stojakiem reklamowym. To gadżet, który składa się ze stelaża, systemu rolującego i przestrzeni, na której umieszczamy naszą reklamę. Jej treść drukowana jest na specjalnym materiale, a jego wybór powinien zależeć od naszych potrzeb. Ale do czego właściwie możemy go użyć i czy warto w niego zainwestować?
Zalety roll upów
Największą zaletą roll upa jest to, że możemy go bardzo łatwo złożyć i rozłożyć, dzięki czemu nasza praca jest znacznie prostsza. W dodatku możemy go bezpiecznie transportować dzięki aluminiowej kasecie, w której znajduje się właściwy materiał. Co więcej, możemy wymieniać grafiki tak często, jak tylko chcemy, dzięki czemu roll up będzie dostosowywał się do oferty naszej firmy. Ważne jest też to, że jest on bardzo lekki, dzięki czemu bez problemu można go transportować.
Gdzie możemy ich użyć?
Roll upy są bardzo efektywne, jeśli chodzi o przykuwanie uwagi odbiorcy. Doskonale sprawdzą się więc tam, gdzie będziemy musieli zrobić dobre wrażenie na kliencie czy potencjalnym partnerze biznesowym. Dlatego możemy ich używać na różnego rodzaju spotkaniach, szkoleniach czy warsztatach. Często używa się ich również na targach, gdzie musimy szybko zaprezentować swoje usługi. Dzięki temu, że zamieszczamy na nich tylko najważniejsze informacje, klientowi bardzo łatwo będzie zapamiętać czym dokładnie się zajmujemy. Jeśli dobrze zaprojektujemy naszą reklamę, możemy mieć pewność, że klient nas zapamięta i z pewnością będzie chciał nawiązać dalszy kontakt.
Ile to kosztuje?
Tak naprawdę cena będzie zależała od wielu czynników. Najważniejszy będzie tutaj projekt i sam druk, ale liczy się też cena kasety z mechanizmem. Zazwyczaj za całość zapłacimy około 200 złotych. Niemniej jednak, z pewnością nie warto tutaj przesadnie oszczędzać, bo dobra reklama przyniesie nam spore zyski. Poza tym, warto też kupić produkt dobrej jakości, bo wtedy będziemy mogli korzystać z niego przez długi czas. Wystarczy, że będziemy wymieniać grafiki na nowe. Na rynku znajduje się wiele firm, które zajmują się przygotowywaniem roll upów oraz innego rodzaju materiałów reklamowych. Niemniej jednak, najlepiej będzie skontaktować się z drukarnią. W ten sposób będziemy mogli oszczędzić trochę gotówki. Zazwyczaj też będzie nam się opłacało zamówić więcej produktów w tym samym czasie (na przykład ulotki czy wizytówki), bo w ten sposób będziemy mogli liczyć na rabat. Tak naprawdę im więcej rzeczy kupimy, tym taniej będzie.
Najnowsze komentarze